آموزش تحلیل سیگنال های منتشر شده
اعتبار سنجی سیگنال های ارزهای دیجیتال
اعتماد به سیگنال های ارزهای دیجیتال
ویژگی های سیگنال ارز دیجیتال معتبر
ربات های ارز دیجیتال چگونه کار میکنند
سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و انواع آن
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال

در این مقاله ی انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال، مقایسه ای خواهیم داشت بر انواع سیگنال های معاملاتی کریپتوکارنسی که در بالا ذکر شد: 
سیگنال‌های دستی از سیگنال ‌های خودکار متفاوت هستن، زیرا معمولاً از معاملات بزرگتر با اهداف سودآور پشتیبانی می‌کنن و در نتیجه ممکنه نرخ ریسک به پاداش بیشتری رو در دستورالعمل ‌هاش داشته باشه. سیگنال ‌های دستی ارزهای دیجیتال که توسط انسان ارسال میشن، نسبت به تغییرات غیرمنتظره و نوسانات بازار بسیار انعطاف‌ پذیرتر هستن، چرا که ارائه ‌دهندگان سیگنال میتونن اهداف سودآوری رو در معاملات خوب افزایش بدن یا به صورت دستی معاملات رو ببندن. 

از سوی دیگه، سیگنال ‌های ارزهای دیجیتال خودکار، عنصر انسانی رو از معامله خارج می‌کنن و بدون هیچ گونه دلبستگی احساسی پشتیبانی میشن که البته گاهی اوقات در دنیای تجارت کریپتوکارنسی این کار به خوبی جواب میده. اونها همچنین برای رسیدن به سطوح بالاتر اعتماد در سیستم های خود، مجدداً آزمایش میشن.

 برای عملکرد بهتر میتونین بیش از یک سرویس دریافت کنین، همینطور میشه از انواع سیگنال های موجود مانند سیگنال های خودکار و دستی استفاده کرد تا به شما کمک کنه که معامله گر بهتری بشین. هنگامی که بازار بسیار ناپایدار به نظر می رسه و زمانی که بازار به آرامی و منطقی حرکت می کنه، میتونین از سیگنال های خودکار برای دریافت مسیرها استفاده کنین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.