آموزش تحلیل سیگنال های منتشر شده
اعتبار سنجی سیگنال های ارزهای دیجیتال
اعتماد به سیگنال های ارزهای دیجیتال
ویژگی های سیگنال ارز دیجیتال معتبر
ربات های ارز دیجیتال چگونه کار میکنند
سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و انواع آن
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و انواع آن

اکنون که با سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و چگونگی اون و همچنین با الزامات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال آشنا شدیم، در این قسمت از مقاله ی "سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و انواع آن" می رسیم به انواع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال. از اونجایی که بازار رمزارزها بازار بی ثباتی هستش بنابراین لازمه ی یک سرمایه گذاری خوب، انتخاب استراتژی مناسب و درست هستش. در کل سرمایه گذاری ها به دو روش انجام میشه: سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت که هر کدوم از این روشها چارچوب و ویژگی های خودشونو دارن که در ادامه بهشون اشاره خواهد شد.

یکی از انواع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری کوتاه مدته که جزو اون دسته از سرمایه گذاری هایی هستش که بازگشت سود و موفقیت رو برای معامله گر سریع تر میکنه. به طور کلی مدت زمان سرمایه گذاری کوتاه مدت از چند ثانیه تا نهایتا چند ماه هستش. البته هیچ چارچوب زمانی تعریف ‌شده ی جهانی برای این نوع سرمایه گذاری وجود نداره و با توجه به نوع سرمایه‌ گذاری ممکنه مدت ‌زمان پنج سال نیز کوتاه محسوب بشه. اکثر معامله گران سرمایه گذاری کوتاه مدت رو برای حداکثر چند ماه انجام میدن و هدفشون اعتبارسنجی سیگنال های ارز دیجیتال و سود بردن از نوسانات مالی در مدت‌ زمان کوتاهه. سرمایه گذاری کوتاه مدت برخلاف سرمایه گذاری بلند مدت، شامل دارایی‌ هایی میشه که ثبات کمتری دارن. مهم ‌ترین ویژگی سرمایه گذاری کوتاه مدت اینه که قابلیت نقد شوندگی بالایی دارن. 
برای سرمایه گذاری کوتاه مدت توجه به نکات زیر باید در نظر گرفته بشه:

- ارز و زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال کوتاه مدت رو خوب شناخت و نسبت به سرمایه گذاری در زمان مناسب اقدام کرد. با وجود این که از بیت کوین و اتریوم نیز برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار میگیره اما این نکته رو نباید فراموش کرد که ارزهای دیجیتال جدیدتری نیز برای این موضوع وجود دارن که می تونن در کمترین زمان از اون ها سود زیادی بدست آورد.

- شناخت اصولی، کاربردی و اساسی درباره ی ارزهای دیجیتال داشت. سرمایه گذاری کوتاه مدت در زمینه ی ارزهای دیجیتال نیازمند آگاهی از تحلیل های تکنیکال بازار هستش. چراکه قیمت ارزهای دیجیتال در این روش سرمایه گذاری بسیار سریع تغییر کرده و این موضوع میتونه درصد شکست و ضرر مالی رو تا میزان قابل توجهی افزایش بده.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.